První dubnová kampaň pomohla zvýšit akcie automobilky.
Volkswagen světu opět připomněl, že není třeba věřit všemu, co se napíše, zvláště pokud se blíží 1. duben.
Minulý týden „unikla“ informace, že německá automobilka se v USA přejmenuje, aby lépe reflektovala současnou éru nástupu elektromobilů. Z „lidového auta“, tedy Volkswagenu se měl stát Voltswagen.
Čtěte také:
Zvažujete pořízení rodinného automobilu? Víme, co sledovat při výběru
Zpráva o změně názvu nabrala na důvěryhodnosti poté, co se informace objevila i na webu amerického zastoupení, včetně sociálních sítí s krátkým videem představujícím nový název.
Za nápadem má být šéf amerického zastoupení značky Scott Keogh. Nyní ho čeká vysvětlování. Média unavená korona krizí neměla důvod nevěřit oficiální zprávě. Zejména, když se tak stalo po emisním skandálu Volkswagenu z roku 2015, známého jako Dieselgate a také po zprávách o masivním nástupu elektromobilů.
Dnes už tisková zpráva o příchodu Voltswagenu bez vysvětlení zmizela a veřejnost i média zůstala zmatená.
Snaha o dubnový žert se dostala do takových rozměrů, že americké vedení bude možná muset vysvětlit, proč zásluhou falešné zprávy stouply akcie Volkswagenu o 5 procent.
Marketingoví experti v USA se převážně shodují, že ze strany Volkswagenu, jako značky s pošramocenou důvěrou po Dieselgate, nešlo o velmi šťastný krok.