13.3 C
Brno
Neděle, 26 března, 2023
DomůAuto MotoVolkswagen si vystřelil z lidí i médií, nepřejmenuje se na Voltswagen

Volkswagen si vystřelil z lidí i médií, nepřejmenuje se na Voltswagen

Date:

Nenechte si ujít

Jak pečovat o manželství, když přijdou děti? Naučte se nová pravidla

S příchodem dětí se v páru vše mění. Péče o děti je nejen psychicky a časově náročná, ale může se stát také nenápadným zabijákem partnerské spokojenosti. Jakmile ukrojíte z partnerského života, je o to důležitější společný čas plánovat, povinnosti spravedlivě dělit a nezapomínat komunikovat.

Dámy, hledáte inspiraci při výběru nového parfému? Představíme vám takové, které okouzlí nejednoho muže

Ženy mají rády, když muž voní. Rozpoznávají vůně mužů a následně je dělí do několika kategorií. Téměř každá žena se shodne na tom, že dává přednost mužům, kteří mají na sobě svůdné, mužné a zároveň smyslné vůně. Právě tyto vůně dokážou každou ženu rozpálit k nepoznání.

Jaké pracovní pozice jsou nejvyhledávanější?

Víte, jaké pracovní pozice jsou těmi nejvyhledávanějšími? Jistě každý z nás touží po práci snů, ve které nebude muset chodit do práce, protože svou činnost bude moct vykonávat z pohodlí svého domova. Dále jistě každý z nás touží po práci, která bude dobře placená, a tak si člověk bude moct dopřát alespoň dvě odpočinkové dovolené za rok.

Práce z domova je hitem od doby koronaviru. Musí se ovšem dodržovat jistá pravidla

Práce z domova neboli home office se u nás stal populárním převážně v koronavirovém období. Před covidem se mnoho zaměstnavatelů výše uvedeného slovního pojmu bálo, protože mělo strach, že zaměstnanci nebudou v domácím prostředí vykonávat takovou činnost, jakou vykonávají v zaměstnání.

Kdy je dobré opustit své zaměstnání ještě ve zkušební době?

Našli jste si nové zaměstnání? S největší pravděpodobností máte radost, což je pochopitelné. Víte, že si v nejbližší možné době budete moct zase dovolit žít jako v době, kdy jste měli předchozí zaměstnání. Radost ale může velice rychle opadnout.

První dubnová kampaň pomohla zvýšit akcie automobilky.

Volkswagen světu opět připomněl, že není třeba věřit všemu, co se napíše, zvláště pokud se blíží 1. duben.

Minulý týden „unikla“ informace, že německá automobilka se v USA přejmenuje, aby lépe reflektovala současnou éru nástupu elektromobilů. Z „lidového auta“, tedy Volkswagenu se měl stát Voltswagen.

Čtěte také:

Zvažujete pořízení rodinného automobilu? Víme, co sledovat při výběru

Zpráva o změně názvu nabrala na důvěryhodnosti poté, co se informace objevila i na webu amerického zastoupení, včetně sociálních sítí s krátkým videem představujícím nový název.

Za nápadem má být šéf amerického zastoupení značky Scott Keogh. Nyní ho čeká vysvětlování. Média unavená korona krizí neměla důvod nevěřit oficiální zprávě. Zejména, když se tak stalo po emisním skandálu Volkswagenu z roku 2015, známého jako Dieselgate a také po zprávách o masivním nástupu elektromobilů.

Dnes už tisková zpráva o příchodu Voltswagenu bez vysvětlení zmizela a veřejnost i média zůstala zmatená.

Snaha o dubnový žert se dostala do takových rozměrů, že americké vedení bude možná muset vysvětlit, proč zásluhou falešné zprávy stouply akcie Volkswagenu o 5 procent.

Marketingoví experti v USA se převážně shodují, že ze strany Volkswagenu, jako značky s pošramocenou důvěrou po Dieselgate, nešlo o velmi šťastný krok.

Nejnovější příběhy